۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰

امام جمعه بندرعباس:

مردم هرمزگان صرفه جویی در مصرف آب را جدی بگیرند

مردم هرمزگان صرفه جویی در مصرف آب را جدی بگیرند

بندرعباس- امام جمعه بندرعباس از خالی بودن بخش عمده‌ای از ذخایر سدهای هرمزگان خبر داد و گفت: مردم هرمزگان صرفه جویی در مصرف آب را جدی بگیرند .

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: ممکن است رژیم صهیونیستی برای حفظ آبرویش به دنبال حمله احتمالی به ایران باشد، اما بخش عمده آن جنگ روانی است که مردم باید به این مساله بیش از پیش توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جهاد، مقاومت، صبر و استقامت در برابر ناملایمات و تجاوزهای دشمنان بخشی از هویت ملت ایران است، بیان کرد: دشمنان بدانند ملت ایران در طول ۴۶ سال از عمر انقلاب در صحنه‌های مختلف به ویژه تحریم‌ها، ترورها و هشت سال دفاع مقدس سختی‌های زیادی را تجربه کرده و همواره با مقاومت و ایستادگی از آن عبور کرده و آب دیده شده است.

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی و مواجه بودن استان هرمزگان با حوادث غیرمترقبه همچون سیل، زلزله و بحران کم‌آبی، گفت: هم اکنون با توجه به خشکسالی‌های پی در پی، خالی بودن سدها، افت سفره‌های زیرزمینی و نامناسبت بودن آب چاه‌ها، وضعیت منابع آبی در استان هرمزگان نگران کننده است که می‌طلبد مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

عبادی‌زاده همچنین روز تربیت بدنی را تبریک گفت و یاد آور شد: مسؤولان و متولیان امر باید به مساله ورزش استان به ویژه ورزش‌های همگانی، ورزش بانوان و توسعه ورزش در روستاها توجه کنند و از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه ورزش استفاده شود.

وی در ادامه ولادت امام حسن عسکری (ع) را تبریک و شهادت حضرت معصومه (س) را تسلیت گفت و ابراز کرد: دوازدهمین دوره همایش کریمه اهل بیت (ع) هفته جاری به میزبانی هرمزگان برگزار می‌شود که افتخاری برای استان است.

کد خبر 6253458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha